Хоолны жор Зөвлөгөө Бусад мэдээлэл Холбоо барих
index
Видео
Толь бичиг
Зарлал
Нүүр хуудас « Зөв зохистой хооллолт
Веганизм, Вежетеранизм хоёрын ялгаа
Вежетерианизм нь орцондоо улаан, цагаан мах хэрэглэдэггүй хоолны дэглэм юм. Өндөг эсвэл сүү сүүн бүтээгдэхүүн, зөгийн бал зэрэг амьтаны гаралтай бүтээгдэхүүнийг хориглодог дэглэмүүд байдаг.
Япончуудын зөв хооллолтын арга
Япончууд хооллолтод ихэд анхаарч ач холбогдол өгдөг ард түмэн. Сонголт ч сайтай. Ердийн будаа юмуу өчүүхэн зүйл ашиглан олон зүйлийн амттан бэлтгэж чаддаг. Зөв хооллолт эрүүл амьдрал, урт удаан наслахын үндэс болдог. Тиймдээ ч япончууд Азид төдийгүй дэлхийд урт наслалтаараа тэргүүлдэг билээ. Япончууд кофе бараг хэрэглэдэггүй харин ногоон цайг эртнээс хэрэглэж заншсан. Уламжлалт хооллолт нь илчлэг багатай хоол хүнс хэрэглэх. Мөн нүүрс ус, эслэг /ургамлын эсийн хальсны эд/ В, С, аминдэм, төмөр, фосфор агуулсан бүтээгдэхүүн ихээр хэрэглэдэг. Өөх тос бараг хэрэглэдэггүй бөгөөд голдуу ургамлын тос ашигладаг. Орчин үед хүмүүс “япон хоолны дэглэм”-ийг ихэд баримтлах болжээ. “Япон маягийн хоолны дэглэм”-ийг Японы “Яэкс” эмнэлгийн мэргэжилтнүүд боловсруулсан байна. Дэглэмийн үргэлжлэх хугацаа 13 өдөр. Уг дэглэмийг мөрдөж чадвал бодисын солилцоонд бүрэн өөрчлөлт гарч онцгой үр дүн өгнө гэж мэргэжилтнүүд онцолсон байна. Дэглэмийг нэг удаа чанд баримталсан хүн багаар бодоход 2-3 жил эрүүл мэнд, илүүдэл жиндээ санаа зовох зүйлгүй байж болох гэнэ. Гэхдээ дэглэмийг чанд мөрдөхийн тулд 13 өдрийн турш сахар, давс, согтууруулах ундаа, гурилан болон чихэрлэг зүйлс хэрэглэж болохгүйг анхаарна уу. Харин мөрдлөг болгох хүнсний зүйлсийг хэрэглэх явцдаа эрдэсжүүлсэн юмуу буцалгасан усыг хязгаарлалгүй ууж болно. Энэ үед хүнсний бүтээгдэхүүнийг солилгүй, дор заасан зүйлсийг чанд мөрдвөл үр дүнд хүрнэ гэж мэргэжилтнүүд зөвлөж байна.

Зөв хооллолтын 8 н алхам

·         Өөрт таарсан тэжээллэг, илчлэг (Калори) хоолыг идэж байх хэрэгтэй. Хоолны илчлэг таны амьдарлын хэв маягт ихдвэл та жин нэмнэ, багдавал та жин хасна. Дунджаар нас бие хүрсэн эрэгтэй хүн 2500 калори, нас биед хүрсэн эмэгтэй хүн 2000 калори илчлэгтэй хүнс өдөрт идэж байх хэрэгтэй.

  • аль болох олон нэр төрлийн хоол хүнс хэрэглэж байж та өөрийн биед шаардлагтай илчлэг болон шим тэжээлүүдийг авж чадна.

Энэхүү зөвөлгөө нь эрүүл хооллолт болон таныг эрүүл хүнс сонгоход туслах болно.

Дарс хэрхэн сонгох вэ?

Дарсны үнэд нөлөөлдөг 3 хүчин зүйл байдаг
1.Хаана ургасан усан үзмээр дарсан дарс.
2.Ямар хүн ямар аргаар хийсэн дарс
3.Та дарсны хадгалсан жил тутамд нэмэлт мөнгө төлнө

Хамгийн ашигтай 20 хүнсний бүтээгдэхүүн
АНУ болон Европын холбооны эрдэмтэд бидний амьдралыг уртасгаж, хөгшрөлтийг удаашруулдаг хамгийн ашигтай 20 хүнсний бүтээгдэхүүний жагсаалтыг  боловсруулаад байна. Эдгээр бүтээгдэхүүн тус бүр нь юугаараа ашигтай вэ?
Эмэгтэйчүүдэд нэн хэрэгтэй 6 тэжээлт бодис
Та удаан хугацаагаар биеийнхээ галбирыг хадгалж, эрүүл чийрэг арьстай байж, эмэгтэй хүний гоо сайхнаа удаан хадгалахыг хүсэж байна уу?  Тэгвэл зөв хооллох хэрэгтэй.
Өөх тосны зохистой хэрэглээ
Өөх тос нь бие махбодын зарцуулах илчлэгийн хэрэгцээг хангах үүрэгтэй үндсэн шимт бодис юм. Өөх тос нь хүний биеийн эсийн бүрхүүлийн нэн чухал бүрэлдүүн хэсэг болдог. Ялангуяа хүүхдийн тархи, мэдрэлийн эсийн өсөлт хөгжилтөнд шийдвэрлэх үүрэгтэй.
Давсны зохистой хэрэглээ

Давсыг бага хэмжээгээр хэрэглэх нь бидний эрүүл аж төрөхөд тустай. Насанд хүрсэн хүн хоногт 1.4 грам орчим, хүүхэд 1 граммаас бага хэмжээтэй давс хэрэглэхэд л бие махбодод хангалттай байдаг.

Сахар, чихэрлэг бүтээгдэхүүний зохистой хэрэглээ
Үндсэн шимт бодисын нэг болох нүүрс усыг “энгийн” ба “нийлмэл” нүүрс ус гэж ангилдаг. Энгийн нүүрс усыг сахароз, глюкоз, фруктоз, лазтоз гэсэн 4 бүлэгт хуваана. Эдгээр 4 төрлийн энгийн нүүрс нь бүгдээрээ чихэрлэг амттай. Энгийн нүүрс усыг “сайн” буюу байгалийн гаралтай, “муу” буюу үйлдвэрийн аргаар гарган авсан байгалийн бус гэж хувааж болно.
Зохистой хооллолт 2
Бие махбодын хэвийн үйл ажиллагааг хангахад зайлшгүй шаардлагатай шимт бодисыг агуулсан хоол, хүнсийг нас, хүйс, байгаль, цаг уур, ахуйн нөхцөл, хөдөлмөр эрхлэлт болон эрүүл мэндийн байдалдаа зөв тохируулан хэрэглэхийг зохистой хооллолт гэнэ.
нийт 17 бичлэг

«өмнөх    |   нийт 2 хуудас       |  дараах»
ЭМЯ ММСС НЭМХ
Нэр:
Санал:
Уншиж байна...
Түргэн хоол...
Амттан ба Дессерт...
Хүүхдийн нэмэлт хо
Хооллох соёл...
Хууль, эрх зүй...
Жингээ барих, хаса
Нүүр хуудас | Хоолны жор | Зөвлөгөө | Хэлэлцүүлэг | Биологийн нэмэлт бүтээгдэхүүн | Толь бичиг | Холбоо барих
ADEPT., LLC © 2007-2012 ХООЛ.мн | Y!Messenger ID: hool_mn - Утас: 88010881